تحقیق تأثير برند بر فروش محصولات

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق تأثير برند بر فروش محصولات، در قالب فایل pdf و در حجم 42 صفحه.

بخشی از متن:
تاثیر برند بر فروش محصولات یکی از موضوعاتی است که ذهن شرکتهای بزرگ وکسب وکارهای کوچک وکارافرینان را در فروش محصولات خود مشغول ساخته و در سطح جهان از اهمیت زیادی برخودار میباشد و آگاهی از شخصیت برند وابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت و ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان بر شرکت ها دارای اهمیت می باشد.برند یک ارزش و دارایی برای سازمانهااست .نام تجاری قوی باعث درک بهتر مشتری از تصویر برند وارتقای وجه تمایز برند ودر نتیجه فروش بیشتر را به دنبال دارد.برند و دیکر نشانه های کیفیت دو هدف مشترک را دنبال می کنند.حمایت از محصول وارتقای محصول.دنیای آینده ما دنیای نامهای تجاریست وهدف نام های تجاری بخش بندی بازار است.
امروزه هویت (برند)همانند سرمایه برای سازمان ومحصولات آن ارزش می‌آفریند از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری از موارد به فرایند سازمان تبدیل می‌شود.نام تجاری تصویری از محصولات در بازار است.

فهرست مطالب:
فصل اول: كليات تحقيق
مقدمه
1-1- تاثیر برند و علائم تجاری بر فروش محصولات؟
1-2- فرضیه فرعی
1-3- فرضیه فرعی
فصل دوم: مباني نظري پژوهش و مروري بر تحقيقات پيشين
2-1- تاریخچه برند
2-2- تعاریف برند
2-3- تاریخچه فروش محصولات (بازاریابی)
2-4- عصر تولید
2-5- عصر فروش
2-6- عصر مصرف کننده
2-7- عصر جدید
2-8- تعاریف بازاریابی
2-9- تعریف کیفیت
2-10- تبلیغات
2-11- جوایز
2-12- تعریف مشتری
2-13- فاوت لوگو و برند
2-14- امتیاز مصرف کننده
2-15- مفهوم برند
2-16- آیا برند یک تلقین است؟
2-17- برند سازی
2-18- فرآیند برند سازی
2-19- مراحل ساختن یک برند
2-20- سطوح برندینگ
2-21- برند (علامت تجاری) چیست؟
2-22- هدف از ثبت علامت (ثبت برند، ثبت لوگو، ثبت آرم تجاری، ثبت اسم) چیست؟
2-23- چه علائمی قابلیت ثبت شدن دارند؟
2-24- علامت تجاری چگونه ثبت می‌شود؟
2-25- دامنه محافظت علامت تجاری چقدر است؟
2-26- علائم تجاری ممنوع کدامند؟
2-27- ویژگی های یک برند خوب
2-28- برند انفرادی
2-29- برند فامیلی
2-30- برند شرکتی Company Brand
2-31- ترکیبی از همه Combination Divice
2-32- خصوصیات یک برند خوب
2-33- نام تجاری
2-34- داستان پهن اسب
2-35- داستان داغ گاو
2-36- نام تجاری چیست؟
2-37- ارزش مارك گذاری محصولات
2-38- استراتژی های نامگذاری
2-39- نامگذاری تولیدكننده
2-40- نامگذاری مختلط
2-41- نامگذاری ژنریك (بدون مارك)
2-42- نام تجاری مناسب
2-43- هر تفاوتی، تمایز نیست
2-44- «نام تجاری» همانند «نام فامیلی»
2-45- تفاوت شرکت و برند چیست؟
2-46- گزارش جامع محبوبیت برند
فصل سوم: بحث و نتيجه گيري
3-1- نتیجه گیری
3-2- پيشنهادات
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17776 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:3,484 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایل pdf