مطالعه طرح ریزی خرده فروشی: کاربرد مربوط به درک مشتری از کیفیت محیط خُرده فروشی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان مطالعه طرح ریزی خرده فروشی: کاربرد مربوط به درک مشتری از کیفیت محیط خُرده فروشی، در قالب فایل word و در حجم 22 صفحه، بهمراه فایل pdf مقاله مرجع.

عنوان انگلیسی مقاله:
Retail Planning Studies: an Application Oriented at Consumers' Perceptıon of The Quality of Retail Environment

سال چاپ: 2015
محل انتشار: 
Procedia - Social and Behavioral Sciences

بخشی از ترجمه:
بخش خرده فروشی مداوما در حال توسعه و تغییر ساختار است. این تغییر ساختار اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی و جغرافیایی را تحت تاثیر قرار داده و همزمان از همه آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی از اهداف اصلی سیاستهای برنامه ریزی جزیی ایجاد محیطی است که کیفیت محیط خرید برای مصرف کننده را افزایش داده و اجازه می دهد هر کلاسی از افراد امکان خرده فروشی را به راحتی با شرایط یکسان داشته باشند. 
هدف این مطالعه تعیین عواملی که محیط خرید کوشآداسی ترکیه را برحسب درک مشتری و مصرف کننده از کیفیت ویژگیهای خرده فروشی (مثل ویژگیهای مغازه- کیفیت محیط- امنیت و تمییزی و پیاده رو) تحت تاثیر قرار می دهد است. یافته های این مطالعه, اطلاعاتی برای مصرف کننده ها, خرده فروشان و دولتهای محلی ایجاد می کند که محیط خرده فروشی را نظم دهند.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
روش کار 
آنالیز
متغیر وابسته
نتیجه گیری
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 16589 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: rar.zip

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:365 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل word ترجمه و فایل pdf اصل مقاله به زبان لاتین